We werken aan een (ver)nieuw(d)e website ! Binnenkort meer....... Sluiten

OLYMPIA AMATEUR SPANJE 2016

Vrijdag 10-06-2016

TRINGGGGGGGGGG 03:00 ging de wekker… HELP!?!?! Jaaaa weer zo vroeg/optijd.
OP naar Dusseldorf om vervolgens naar Malaga te vliegen.
Na een fijne vlucht aangekomen op malaga airport. Hierbij hadden we vrij snel onze koffers en gingen we opzoek naar de Bus om in Marbella te komen. OVER 2 minuten ging de bus. 2 kaartjes gekocht en we konden nog mee met die bus , IDEAAAAL!
Rond 11 uur waren we op het station van Marbella. Daar werden we opgehaald door een vriend die in Marbella woont. Eerst even wat drinken bij hem thuis uiteraard. Leuk om hem en zijn vrouw weer te zien. Dat was alweer een tijdje geleden.
Daarna bracht hij ons naar ons hotel. Daar konden we gelijk inchecken en naar onze kamer. Koffers uitpakken , even omkleden ( WANT HET IS WARMMMMMMMMMM hier !! heerlijk πŸ™‚ πŸ™‚ ).
Hierna zijn we direct richting de inschrijving gegaan. Dat was ook zo gepiept. Mijn lengte is op het WK 2015 officieel gemeten voor 1 jaar dus die hoefde ik niet te meten. Mijn 2016 sticker voor de IFBB had ik al ontvangen op het EK dus die hoefde ik ook niet te regelen. De betaling hadden ze al terug gevonden dus dat was ook snel geregeld. Een doping formulier ondertekenen Β en inleveren en de inschrijving was al gedaan. SUPER!
Daarna zijn we naar de supermercado gegaan om inkopen te doen. Zoals je misschien gezien had , gold dit niet voor mij , daar ik AL mijn eten al voorbereid had thuis. Wel moest ik water hebben , want je drinkt hier niet uit de kraan.
En allemaal heeeeeerlijke spulletjes voor Bas , want ook hij moet gewoon eten. Nu vind ik dat allemaal heerlijk , maar het is niks geks. πŸ˜‰
Daarna terug naar de kamer en even de oogjes toe voordat we richting de sportschool gingen.
De laatste training heb ik gedaan bij ROCK GYM in Marbella. Erg leuke gym met leuke sfeer. Hier kwamen we ook wat andere atleten tegen die aan het trainen waren.
Terug in het hotel was het inmiddels alweer 6 uur. Even lekker ontspannen en omkleden. Ik wilde graag mijn laatste cardiosessie buiten doen. Dit was een rustigere cardio c.q. stevig wandelen. Hier is een lange boulevard en die zijn we een heel eind afgelopen en weer terug.
Tijd voor het avondeten van Bas. Hij had zin in een lekker hamburger….. HELAAS geen voor mij , nog niet πŸ˜‰
Maar geen punt. Zondag hebben we nog eerst iets te doen. (Daarna zal ik jullie mijn lekkere eten ook laten zien haha)
HALF 10 en tijd om naar bed te gaan. Nadat Bas zijn eten op had zijn we naar het hotel gegaan en lekker gaan slapen ( nadat deze blog online stond )

VIDEO VRIJDAG komt morgen ! (11-06-2016) Weltruste !

Zaterdag 11-06-2016

Na eerst lekker te hebben uitgeslapen (was ik zooooooo aan toe!) hebben we op de kamer ontbeten. Ik had zelf al mijn voeding bij en voor Bas hebben we alles in de supermarkt gekocht de dag ervoor. Dus ook hij kon lekker ontbijten.
Daarna zijn we gestart met de tanning (bruining) van PROTAN. Jullie weten natuurlijk al lang hoe ik dit doe.
Mocht je dit niet weten kijk dan op mijn blog >>>> Wedstrijdbruining
*** Je eigen bruining kun je ook hier aanschaffen >>> WEBSHOPΒ ***

20160611_113647

Daarna zijn we richting de wedstijdlocatie gelopen. HEEEEEEELEMAAL naast het hotel πŸ˜›
Hier hebben we even naar de wedstrijd gekeken. Daar kwamen we Berry (de Mey) nog even tegen. En hebben we nog even met hem gekletst.
Daarna zijn we weer richting het hotel gelopen om een volgende laag tanning op te doen.
Nadat dit was opgedroogd zijn we nog bij onze vrienden op bezoek geweest. Toch lekkerder om daar te kunnen ontspannen en kletsen als dat je dit doet op je hotelkamer.
Zei hebben ons weer in het hotel afgezet waarna de 3e laag bruining op ging dit keer. Feedback wat ik kreeg tijdens het EK was dat ik te licht was. JAAA Sorry ik geef gewoon licht in het donker zonder tanning haha. Dus hebben we besloten om dit keer voor een 3e laag overnight competition color te gaan , YEAHHH! Het resultaat kan ik jullie dan ook nog niet vertellen of het heeft geholpen. πŸ™‚

Daarna lekker BED in want morgen is het D-DAY!!!
OLYMPIA AMATEUR MARBELLA 2016 πŸ™‚

Zondag 12-06-2016

DE WEDSTRIJDDAG van mijn 30ste wedstrijd……………………..

06:00 ging de wekker. Douchen en eerst even foto’s gemaakt en contact gehad met mijn coach. Daarna de eerste maaltijd en verder met tannen. Vandaag gaan dan 2 of 3 lagen protan physique color erop.
Daarna heb ik altijd hetzelfde ritueel van klaarmaken voor de wedstrijd ; Make up , Haren , tannen , eten en tussendoor nog even liggen etc.etc. Totdat ik wedstrijd-klaar ben.

Ik had gepland om rond 10 uur voordat de wedstrijd begon naar de venue te gaan. EN dit is gelukt natuurlijk.
Om iets voor 10 waren we backstage aanwezig op de wedstrijdlocatie.
Heerlijk alles optijd klaar dus kon ik daar rustig gaan liggen.
Totdat de klasse voor mij opgeroepen werd ben ik rustig gaan liggen en gaan eten.
Daarna zijn we gestart met het insmeren van de Protan show shine en gaan opwarmen.
DAARNA werden we opgeroepen… BIJNA tijd om weer het podium op te gaan.
Ik was erg ontspannen en had er veel zin in.
Het mocht nog even duren backstage omdat de mannen nog bezig waren en toen was het zover.
Eerst begonnen we met de vergelijkingen. Hier werd de top 6 uit gekozen. Daarna het podium af en wachten of je in de finale (top6) zit.
EN YES! ik zat erbij!!!!! πŸ™‚ Dit betekende de finale ronde en de I-walk doen.
We kregen 45 seconden zeiden ze dus meer tijd als op het EK.
Na de I-walk werden nog wat vergelijkingen gedaan waarna we het podium af mochten om backstage te wachten op de prijsuitreiking.
Erg fijn dat dit vrijwel direct daarna is zodat je daarna klaar bent.
Ik ging dit keer zonder verwachtingen ( JAAA Ik doe ALTIJD mee om te winnen! πŸ™‚ ) dus was al blij dat ik weer in de top6 zat. Geen 6e plek , geen 5e plek , geen 4e plek… dus top 3 stond er nog. EN OOK geen 3e plek…..
OEHHH nu werd het toch wel spannend…..
En helaas geen 1e plek , maar een 2e plek die naar mij ging! Ik zeg helaas omdat deze 1e plek voor mij erg belangrijk was geweest , maar daarin tegen ben ik ERG trots en blij met mijn 2e plek! dus don’t get me wrong.
Erg leuk was dat Berry de prijsuitreiking deed bij mij :)! THANKS BER !
& Shir en Sjaan super lief dat jullie zijn komen kijken in jullie vakantie! <3

We waren dus klaar! Een erg mooi resultaat om dit seizoen mee af te sluiten. Wederom heb ik weer allemaal finale plaatsen behaald dit seizoen.

Het was 2 uur en mijn wedstrijd gedeelte van dit weekend zat er alweer op. HEERLIJK genieten nu.
Voordat ik ben gaan douchen ben ik eerst richting het strand gelopen om wat foto’s te maken. Hier kwamen we bij toeval een fotograaf tegen die ik ken. En hij heeft wat foto’s geschoten. ( als ik ze heb deel ik ze uiteraard ) Daarna gaan douche en zijn we met Berry , Shirley en Sjaan richting het gedeelte waar zei op vakantie waren gereden en daar waren NoΓ«lle en Marja ook en hebben we heerlijk met zijn allen gegeten. Ik had eigenlijk gehoopt op een hamburger met friet , maar we zaten in een mooi VIS restaurant en zijn dus voor heerlijke paella gegaan. πŸ™‚

Hierna hebben we met zijn allen nog het oude centrum van Marbella ontdekt en nogmaals heerlijk gegeten in de avond met een lekker ijs na ! πŸ™‚ YEAHHHH
Bedankt voor deze gezellige dag , toppers!! πŸ™‚
Daarna heerlijk naar bed om de volgende dag nog een dagje van marbella te genieten.

Maandag 13-06-2016

Na heerlijk te hebben uitgeslapen zijn we gaan ontbijten in het hotel. I LIKE!
Ze hadden zelfs mijn F A V O R I E T E koffie van Nespresso!! πŸ™‚

20160613_084503

Daarna hebben we nog van marbella kunnen genieten voordat we weer richting Nederland gingen #35gradencelcius

20160613_135449 20160613_150514

BEDANKT voor alle berichtjes , smsjes , appjes en support.
Nu eerste even genieten van andere dingen voordat er weer nieuwe doelen komen.
ENNN ik ben bezig met wat leuke dingen voor jou/jullie! SOON MORE πŸ™‚

Liefs,
Lesley

Opzoek naar een gecertificeerd Personal trainer / BGN gewichtsconsulente ? Stuur met een email voor meer informatie en of als ik je kan helpen ( INFO@LESLEYBARENTS.NL )